Meer resultaten voor dierenarts prijzen

dierenarts prijzen
Tarieven De Dierenarts aan Huis.
Prijzen zijn inclusief pijnstilling en eventuele antibiotica. Castratie kater: 60. Sterilisatie poes: 130. Castratie konijn: 75. Gebitsbehandeling v.a: 90. Bloedafname excl onderzoekskosten: 20. Bij bestellingen onder 4500, worden voorrijkosten in rekening gebracht. De Dierenarts aan Huis beschikt over een mobiel pinapparaat, zodat u thuis eenvoudig met pin kunt afrekenen.
Tarieven Dierenkliniek Santpoort Bloemendaal.
Al onze operatie-tarieven zijn inclusief pre-anaesthetisch controle door de dierenarts, pijnstillende injecties en 1 gratis nacontrole. Voor maximale veiligheid maken wij ook altijd gebruik van gasnarcose met hartbewaking en voorzien wij onze patiënten van een waak-infuus. Castratie kater incl. Sterilisatie poes incl. 2 pijnstillende injecties. Hond Castratie naar gewicht in kg. Hond Sterilisatie naar gewicht in kg. Castratie konijn incl. 2x pijnstillende injectie. Sterilisatie konijn incl. 2x pijnstillende injectie. Digitale röntgenfoto vervolgfoto. Digitale dentale röntgenfoto. Echo hart drs. Onze klinieken De meest complete en liefdevolle zorg voor uw huisdier in een prettige omgeving. Laparoscopische sterilisatie Veilig en vertrouwd de modernste operatie-technieken tot uw beschikking. Kijk hier voor nog scherpere prijzen bij onze lopende acties en aanbiedingen!
Dierenkliniek Bloombird: dierenarts Beuningen.
Ervaringen met dierenarts Beuningen. Bij deze dierenarts waren ze super lief voor mijn hond toen hij gesteriliseerd moest worden. Ik liet de kleine puppy met pijn in mijn hart achter, maar de zorgzaamheid van het personeel stelde me wel gerust. Toen mijn kat s avonds ineens last kreeg van ademhalingsproblemen, heb ik direct de dierenarts gebeld. Ik kon direct langskomen en gelukkig bleek het iets onschuldigs te zijn. Deze dierenartsen zijn deskundig en stellen het belang van het huisdier volledig voorop. De jaarlijkse inentingen voor onze hond worden keurig verzorgd en zijn ook niet duur. De beste zorg voor de laagste prijs. Bespaar direct: vaste lage prijzen bij Dierenkliniek Bloombird.
Tarieven Dierenarts Noord-Holland.
Mocht u zonder afspraak naar de praktijk willen komen, is het verstandig om eerst even telefonisch contact met ons op te nemen. Zo weet u zeker of er iemand op de praktijk aanwezig is of niet. Huis-aan-huis Dierenarts Noord-Holland rijdt bij u langs.
Prijzen dierenarts Pets Health dierenkliniek Den Haag.
Tarieven Dierenkliniek Westerpark.
alle prijzen zijn inclusief opname, narcose, operatiebenodigheden en injectie pijnstilling. Prijzen zijn exclusief een evt. kraag, medical pet shirt, pijnstilling in tabletvorm en antibiotica. castratie reu v.a. sterilisatie teef v.a. De genoemde prijzen voor reu en teef zijn vanaf en variëren met gewichtsklasse.
Kosten dierenarts De gemiddelde prijzen.
Hieronder vindt u de gemiddelde prijzen van een aantal dierenarts behandelingen bij honden. Voor katten kunt u deze hier vinden. Als u een hondenverzekering heeft worden dierenarts kosten vaak grotendeels vergoed. Wilt u meer weten over hondenverzekeringen? Bekijk dan onze vergelijker. Waarom zijn dierenarts prijzen soms verschillend?
Dierenkliniek Watergraafsmeer Indische Buurt Dierenarts Amsterdam.
Vandaag de dag heeft de kliniek 2 vestigingen en werken wij met 6 dierenartsen. Onze hoofdvestiging bevindt zich aan de Middenweg 205 in Watergraafsmeer en is door de weeks geopend van 9.00 20.00, de andere vestiging bevindt zich op de Javastraat 103 in de Indische buurt.
Stop" prijsstuntende dierenarts in tuincentrum" RTV Utrecht. RTV Utrecht Nieuws en sportoverzicht voor provincie en stad Utrecht.
Dat zegt Dirk Willink van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij voor Diergeneeskunde. Een groeiend aantal tuincentra heeft een eigen dierenarts met lagere tarieven dan reguliere praktijken. De castratie van een kat is er bijvoorbeeld veel goedkoper. Hetzelfde geldt voor vaccinaties. Dat" is stunten met prijzen in de diergeneeskunde en dat moet stoppen, aldus Willink op NPO Radio 1. Ook" vinden we dat de dierenartsen in winkels aan dezelfde randvoorwaarden moeten voldoen als reguliere praktijken.
Dierenartsenpraktijk Peize Dierenartsenpraktijk Peize, De dierenarts voor al uw dieren: gezelschapsdieren, runderen, geiten en paarden.